საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3451 liza satvaladze საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3450 ნიკო გოლეთიანი საბერძნეთი თბილისი 14 ივლისი, 2021
3449 ილია კოხრეიძე საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3448 ლილი კაპანაძე საქართველო Batumi 14 ივლისი, 2021
3447 მარიამ ჯიშიაშვილი თბილისი 14 ივლისი, 2021
3446 თემო თუმნიანაშვილი საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3445 ოლესია კუპრიევა საქართველო ფოთი 14 ივლისი, 2021
3444 ელისო გუდაძე საქართველო საჩხერე 14 ივლისი, 2021
3443 ქეთევან სახიაშვილი საქართველო გურჯაანი 14 ივლისი, 2021
3442 გივი ცერცვაძე გორი 14 ივლისი, 2021
3441 მარიამ ხაჩიძე საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3440 ია ოზბეთელაშვილი საქართველო წნორი 14 ივლისი, 2021
3439 სალომე მარჯანიძე საქართველო გორი 14 ივლისი, 2021
3438 ლალი მაზანიშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3437 ქრისტინე მახატლიშვილი საქართველო ახმეტა 14 ივლისი, 2021
3436 თეონა ჭოლარია საქართველო ხობი 14 ივლისი, 2021
3435 ნინო კვინიკაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3434 შოთა ტურაშვილი გორი 14 ივლისი, 2021
3433 მარიამ ბლიაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3432 mari labadze საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3431 გიორგი აფხაზაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3430 ნინო გრიგოლია საქართველო ფოთი 14 ივლისი, 2021
3429 ელენე ზარქუა საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3428 Დეა Დეკანოიძე საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3427 გიორგი დონჯაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3426 თემო კილაძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3425 ლიზა გოგალაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3424 ქეთევან ქუხილავა საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3423 თინათინ ელისაბედაშვილი თბილისი 14 ივლისი, 2021
3422 ირინა ჭუჭულაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3421 მარი ნაკაშიძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3420 Lasha Imerlishvili საქართველო Telavi 14 ივლისი, 2021
3419 Ana Inauri საქართველო გორი 14 ივლისი, 2021
3418 Გვანცა Უსანეთაშვილი საქართველო Თბილისი 14 ივლისი, 2021
3417 ნინო ძამაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3416 ლიზი გაბისონია საქართველო ფოთი 14 ივლისი, 2021
3415 Nino Gabrichidze საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3414 ანანო კვარაცხელია საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3413 ანა არაბული საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3412 ციური ყარალაშვილი საქართველო სიღნაღი 14 ივლისი, 2021
3411 Nino Sikharulidze ამერიკის შეერთებული შტატები New york 14 ივლისი, 2021
3410 ნუგოიე სვიანაძე საქართველო გორი 14 ივლისი, 2021
3409 მარიამ ჩიტაია საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3408 გიორგი როსტიაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3407 ლუკა გოგაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3406 ეკა მარიამული საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3405 თეა მეტრეველი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3404 ლანა ტაბატაᲫე საქართველო ახალცხიხე 14 ივლისი, 2021
3403 ციალა უთალიშვილი საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
3402 გიორგი სავანაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად