საკონტაქტო ინფორმაცია
latest post

საჭიროა 2103 ხელმოწერა

7897
10000
# სახელი გვარი ქვეყანა ქალაქი თარიღი
3401 sandro makoevi საქართველო rustavi 14 ივლისი, 2021
3400 თათია გუგუნავა საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3399 გვანცა გუგუნავა საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3398 ნონა გვარამია საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3397 გივი დიაკონიძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3396 ნინი ჭილაია საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3395 ანი გვარამია საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3394 ლიზი თურქაძე საქართველო დუშეთი 14 ივლისი, 2021
3393 ეკა ნიჟარაძე საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3392 თაკო მგელაძე საქართველო ქობულეთი 14 ივლისი, 2021
3391 ინგა გაბელია საქართველო სენაკი 14 ივლისი, 2021
3390 ლილიანა თამარაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3389 ვლადიმერ ჟიჟიაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3388 ქეᲗევან პაპაᲨვილი საქართველო Თბილისი 14 ივლისი, 2021
3387 nika dadvani საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3386 Luka Chitinashvili საქართველო წნორი 14 ივლისი, 2021
3385 ეკატერინე რუხაია საქართველო ფოთო 14 ივლისი, 2021
3384 saba papashvili მცხეთა 14 ივლისი, 2021
3383 დათო ჯაფარიძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3382 ნინა მილორავა საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3381 დაჩი თავართქილაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3380 ნოე გაბეჩავა საქართველო ზუგდიდი 14 ივლისი, 2021
3379 Mariam Nikolaidze საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3378 Ნათია Ჯაფარიძე საფრანგეთი Პარიზი 14 ივლისი, 2021
3377 ლიზა შანიძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3376 Nikoloz Lanchava საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3375 თამთა ათოშვილი საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3374 rati wiklauri საქართველო tbilisi 14 ივლისი, 2021
3373 თორნიკე ნანეტაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3372 ცერიკო სანიკიძე საქართველო ფოთი 14 ივლისი, 2021
3371 გიორგი კირთაძე საქართველო ქუთაისი 14 ივლისი, 2021
3370 ნიკა ლომიძე საქართველო rustavi 14 ივლისი, 2021
3369 გიორგი დარგუაშვილი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3368 გიორგი იაკობიძე ჭიათურა 14 ივლისი, 2021
3367 Nini Nini საქართველო Tbilisi 14 ივლისი, 2021
3366 Keti Sidamonidze საქართველო Telavi 14 ივლისი, 2021
3365 დათა კაციტაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3364 mancho germanishvili საქართველო თელავი 14 ივლისი, 2021
3363 beqa asanidze საქართველო ჭიათურა 14 ივლისი, 2021
3362 jambuli asanidze საქართველო ჭიათურა 14 ივლისი, 2021
3361 მარიამ დევდარიანი საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3360 ანგელინა იაკობიძე საქართველო ჭიათურა 14 ივლისი, 2021
3359 ვენერა ტოგონიძე საქართველო ბოლნისი 14 ივლისი, 2021
3358 lasha tavberidze batumi 14 ივლისი, 2021
3357 მარიამ მიქელაძე საქართველო ქობულეთი 14 ივლისი, 2021
3356 ელენე კუპრაძე საქართველო თბილისი 14 ივლისი, 2021
3355 nata beridze საქართველო batumi 14 ივლისი, 2021
3354 ირმა ქათამაძე საქართველო ბათუმი 14 ივლისი, 2021
3353 tinatin beridze საქართველო sakartvelo 14 ივლისი, 2021
3352 ფილიპე ანთაძე საქართველო Batumi 14 ივლისი, 2021

პეტიციისა და წერილის სახით მომართვის მთავარი მოტივი “დაუნდობლად”,დაუფიქრებლად, არაადეკვატურად შედგენილი ერთიანი ეროვნული გამოცდების მათემატიკის 2021წლის ტესტია.აბიტურიენტების უმრავლესობა მოგმართავთ თხოვნით:განიხილოთ ჩვენი შემდგომი არგუმენტები: 1)დაძაბული,მიმდინარე პანდემიური ფონი.უამრავმა ოჯახმა შემოსავალის მთავარი წყარო დაკარგა,რის გამოც ვეღარ შეძლეს ბავშვების რეპეტიტორებთან მომზადება.ისიც იცით რატომ?ლარის კურსი აღარ ჰყოფნით და დოლარებს ითხოვენ მასწავლებლები. იმედია თქვენც დაგვეთანხმებით, რომ სკოლის სახელმძღვანელოთი და სასწავლო დაწესებულებებში მიღებული ცოდნით აბიტურიენტისთვის მსგავსი სირთულის ტესტის დაძლევა შეუძლებელია. განვითარებულ ქვეყნებში განათლებაში ფულის დაბანდება პრობლემა არაა, მაგრამ საქართველოს უჭირს, ლუკმა უჭირს ქართველ კაცს. შვილი ,რა ქნას, ვერ მოამზდა გამოცდისთვის.ასეთებიც ვართ ამ რიგებში. 2)გასათვალისწინებელი იყო სკოლის სწავლების ხარისხი(რასაკვირველია ძირითადად საჯარო დაწესებულებები).თუ დავუკვირდებით დავინახავთ,რომ შეუსაბამობაშია აღნიშნულ ტესტსა და სკოლაში ნასწავლი სირთულეების ამოცანები.3)საგულისხმოა პანდემიური მდგომარეობა:2წელი online სწავლება,შეჩერებული ტრანსპორტი,კომენდანტი,რომლის არსებობის გამო მასწავლებლებთან გადარბენა გვქონდა ან საერთოდ ვერც კი მივდიოდით რეპეტიტორებთან უტრანსპორტობის გამო. ეკრანს მიღმა კი არც თუ ისე მარტივია მათემატიკა აღიქვა და გაიგო.4)აღსანიშნავია თქვენი სურვილისამებრ დროის შემცირებისა და საკითხების პირდაპირპროპორციულად კლება,ზემოთქმული ფაქტების გათვალისწინების გარეშე თქვენ შემოიტანეთ ურთულესი ტესტი,რომელიც არ იყო გათვლილი დაბალ დონეზე. საგულისხმოა, რომ მსგავსი გამოცდები გათვლილი უნდა იყოს ყველა დონის ბავშვზე და არა მხოლოდ მათემატიკური სკოლის მოსწავლეებზე.5)აუცილებელია ხაზი გაესვას ორ ,ფაქტობრივად,იდენტურ დავალებას ღია შეკითხვებში(ფუნქციებზეა საუბარი).შესაძლებელი იყო ერთ-ერთი ჩაგენაცვლებინათ,თუნდაც,რთული,მაგრამ ბავშვის ცოდნის გამოსამჟღავნებელი საკითხით. აღსანიშნავია ისიც, რომ წინა წლების უმეტეს ტესტში ვხვდებოდით განტოლებებით შედგენილ სისტემას და მასში მოპოვებულ მნიშვნელოვან ქულებს. წელს კი ეს საკითხიც “წაგვართვით” 6)2007 წლიდან მოყოლებული 2021 წლის საჩვენებელი ვარიანტის ჩათვლით არცერთი ტესტი ასეთ სირთულისა და ამოცანები სიტყვების “რახარუხით”არ იყო შედგენილი. იყო შემთხვევები, როდესაც კითხვა იმდენად ბუნდოვნად იყო დასმული, რომ აბიტურიენტებს ნაწილს გაუჭირდა ზუსტი პასუხის დაწერა.7)რადიკალურად იყო შეცვლილი ტესტის ფორმატი. ბარიერზე ერთი ქულის დაკლება არაფერში წაგვადგა. ტესტურ საკითხებში შევხვდით ამოცანებს, რომელთან უმრავლესობაც რთულად ამოსახსნელი იყო, გვჭირდებოდა რამდენიმე წესისა და თეორემის გამოყენება, რაც ასევე არღვევს ტესტური საკითხების ხიბლს. ამ ყველაფრის გათვალისწინებით კი სრულად გენიჭებათ ვალდებულება განიხილოთ ჩვენს მიერ გამოგზავნილი წერილი და განურჩევლად ვარიანტისა და აბიტურიენტისა გამოაცხადოთ მათემატიკის 2021 წლის ტესტები რთულად.

ვრცლად